Uwolnij się od tradycyjnej centrali PBX dzięki nowoczesnej centrali IP PBX

Przejdź na 3CX Phone System – oprogramowanie IP PBX oparte na systemie operacyjnym Microsoft Windows. Dzięki technologii Unified Communications możesz korzystać z zaawansowanych funkcjonalności, zwiększyć swoją mobilność, a przy tym zmniejszyć koszty.

  • Bazuje na oprogramowaniu: prosta instalacja i zarządzanie
  • Niski koszt zakupu i rozbudowy
  • Możliwość pracy z dowolnego miejsca dzięki klientom iOS i Android
  • Korzysta z obecnej infrastruktury IT i serwerowej
  • Niższe rachunki telefoniczne dzięki VoIP, możliwości podłączenia użytkowników Mobilnych/ Zdalnych
  • Funkcja wideokonferencji z wykorzystaniem technologii WebRTC
  • Lepsza obsługa klienta dzięki kolejkowaniu połączeń
  • Integracja z CRM i oprogramowaniem księgowym
  • Oparty na otwartym standardzie SIP
  • Bezpośrednie połączenia z własnej strony internetowej

Jak To Działa?

3CX Phone System działa w środowisku Microsoft Windows i umożliwia podłączenie jako numeru wewnętrznego dowolnego telefonu opartego o standard SIP, a także dzięki programowemu klientowi 3CX MyPhone – dowolnego urządzenia z iOS lub Android. Połączenia zewnętrzne są realizowane za pośrednictwem bramek VoIP (dla linii analogowych, cyfrowych lub GSM) lub za pośrednictwem operatora VoIP.

3CX zapewnia proste zarządzanie połączeniami

3CX pozwala na uwolnienie centrali PBX od biurka, dzięki funkcjom Unified Communications, takim jak tele- i wideokonferencje, oglądanie prezentacji współpracowników, krótkim wiadomościom pomiędzy użytkownikami czy ustawianie statusu itp. użytkownik nie musi już korzystać ze skomplikowanych interfejsów telefonicznych. Może samodzielnie zarządzać swoimi numerami wewnętrznymi i połączeniami, za pomocą dosłownie kilku kliknięć w systemie Windows lub bezpośrednio ze<br /> swojego iPhone’a czy telefonu z systemem Android.

Mobilność - korzystaj z numerów wewnętrznych z każdego miejsca

Integracja z technologią PUSH sprawia, że 3CX jest jedyny w swoim rodzaju - może bowiem<br /> ``obudzić`` telefon w momencie, gdy nadchodzi nowe połączenie VoIP! Dzięki temu smartfon, będzie cały czas dostępny pod numerem wewnętrznym, pracując jednocześnie w trybie oszczędzania baterii. Mobilni klienci 3CX zapewnią twojej firmie znaczne oszczędności na połączeniach!

Bogaty zestaw funkcji dla klienta biznesowego

Podczas gdy tradycyjne centrale PBX wymagają stosowania dodatkowych modułów sprzętowych oraz serwisowania w celu dodawania nowych funkcji (np. automatycznej sekretarki, kolejkowania połączeń), 3CX Phone System posiada je w standardzie. Dodatkowo zapewnia on integrację z popularnymi systemami CRM takimi, jak m. in. SalesForce, Microsoft Dynamics czy Sage ACT.

Firma i klienci bliżej siebie – 3CX WebMeeting

3CX WebMeeting to rozwiązanie do prowadzenie wideokonferencji, pozwalające twojej firmie na oszczędność zarówno czasu, jak i pieniędzy. Dzięki 3CX WebMeeting w prosty sposób, za pomocą dosłownie kilku kliknięć, zorganizujesz wirtualne spotkanie i webinarium. Zastosowanie rewolucyjnej technologii Google WebRTC, pozwoli uczestnikom na dołączenie do spotkania z poziomu przeglądarki www.