Opieka informatyczna

 
Outsourcing IT polega na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej. Elastycznie i zależnie od potrzeb – w całości lub tylko części działań. Oferta jest dopasowywana po indywidualnym rozpoznaniu potrzeb klienta.

Możliwe (i przykładowe) obszary wsparcia to:

  • tworzenie, modernizowanie oraz rozbudowywanie sieci komputerowej,
  • zarządzanie urządzeniami sieciowymi,
  • utrzymanie sprzętu komputerowego (serwis sprzętu),
  • zabezpieczanie danych przed utratą (kopia zapasowa),
  • zarządzanie serwerami ,
  • rozwiązywanie problemów z oprogramowanie (zdalne oraz lokalne wsparcie przy problemach z instalacją oraz obsługą programów),
  • bieżące wsparcie użytkowników,
  • instalację nowych komputerów w firmie,
  • szkolenia personelu
  • usuwanie wirusów, reinstalacja systemu operacyjnego, rozbudowa stacji roboczych
  • realizację strategii bezpieczeństwa IT w firmie.

 

Co można zyskać korzystając z outsourcingu IT ?

 

  • obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego
  • dostęp do specjalistów z zakresu informatyki
  • wczesne przeciwdziałanie awariom
  • szybka reakcja w przypadku awarii
  • stały monitoring najważniejszych miejsc infrastruktury
  • szybka pomoc i konkretny czas realizacji zgłoszeń
  • kontrolę nad wykorzystaniem zasobów IT w organizacji